Dzejolis Par Valodu

Bet kaut ko sargāt gribu es. To daudzveidību plašumu un spēku.

Category Dzeja Poetry
Category Dzeja Poetry

Un vilkam skumji ir.

Dzejolis par valodu. Un nopūšas durvis kad veras un neielaiž gaidīto tev bet tikai vēju. Cilājot pat ļoti eksistenciālas tēmas dzejnieks par tām pasmaida un viegli un skumji pavīpsnā nenodarot pāri pat tik nopietnām trauslām un reizē labi bruņotām substancēm kā valoda un mīlestība kultūrzīmju grāmatplaukta lasītājiem juris kronbergs velta savus jaunākos iepriekš nepublicētos darbus. Balāde par matisonu i kas tu par vilku.

Un visādu valodu vārds. Par visu kas tev sāp tu kod. Un tā es esmu vilks.

Es eju pa paklusu pusnakts. Pērkamā māksla un kultūra. Spilgtaakais piemeers ir edvirzas miilestiibas dzejolis raxtiits vstreelertei baiga vasara.

Klusām nopūšas koks kad ir zāģis vai viesulis garām. 1900 notiks organizācijas vārda vibrācija otrā tikšanās dzejas audiovizuālā rezonanse kur visiem interesentiem būs iespēja baudīt dzejas mūzikas un video performances kā arī piedalīties atklātā diskusijā par dzejas transformāciju. Es tiešām esmu mājas suns bet tikai māju man vairs nav kur mājas bij tur vēji smilkst.

Tu lec un kod. Un es mierīgi skatos uz miršanām mūsu tuvums ir tuvāks par. Veel retaak taadi kas kljuust par maaxlas faktiemparastaa praxe tomeer ir pielaagot textu interpretaacijas aktuaalajam momentam.

Mammas ziemsvētku dzejolis ja lācis es būtu tad gulētu migā un sūkātu medainu knupi ja līdaka būtu tad slīdētu klusi zem ledus pa snaudošo upi ja puika es būtu tad skrietu pie loga un gaidītu ziemsvētku veci ja tētis es būtu tad iekārtu eglei pašā galotnē brīnumsveci ja mamma es būtu. To jau neprasa patīk vai nepatīk bet tu skumja un vientuļa nepaliec kosmoss mīļuma palika nepateikts. Gs latviesju dzejaa mistik.

Bet visu nevar nosargāt jo pasaule par lielu ir. Var daudz ātrāk par tavu būt nojaukta. Tās dziļums pārspēj okeānus un jūras vienmēr tā paliks nepateikta.

Ir tikai viena vienīgā uz zemes un citas nav un nekad nebūs. Jau 70 gadus ljaudis lasa poliitiku tur kur ir vrb gjeniaalaakais miilas cdzejolis 20. Darītu to ko labāk par visiem protu.

Valodas ir milzīgi dūnu spilveni kuri izmētāti starp nācijām tas ko runā cita tauta tajos pazūd un noslāpst un kad mēs sarunā lie. Un cilvēks kad smagi un zināms ka nākošā mirklī vēl smagāk. Ar to vien ka tu vispār man biji mūžs ir attaisnots pilnīgs un piesauļots un tā priekšā es noliecos bijīgi.

Akkalaa nākotnes vīzija kultūras pasākumi ar iepriekš nopirktiem dzejoļiem raksti par autoriem bez viņu darbu citēšanas tikai pērkamās mākslas darbu popularizēšana jo kurš negrib rakstīt par naudu un tās diktētajiem nosacījumiem to arī neviens nelasīs neatradīs. Tā saka man. Noslēdzoties dzejas dienām 2012 29septembrī omas briljantu istabā audēju ielā 7 no plkst.

Un mīlestība pie lūpu dambja kad jāsaka tas kam nav pasaulē izdomāts vārds.

Kopa Ar Lieni
Kopa Ar Lieni

Raibis Spotty Es Saprutu Tu Situaceju Ka Latgaliski Facebook
Raibis Spotty Es Saprutu Tu Situaceju Ka Latgaliski Facebook

Izstade Emodzi Dzeja Mumspatik Lv
Izstade Emodzi Dzeja Mumspatik Lv

Dzejoli Kurus Liek Lasit 6 7 Klasu Skoleniem Izbrina Socialo
Dzejoli Kurus Liek Lasit 6 7 Klasu Skoleniem Izbrina Socialo

Pasakas Net Photos Facebook
Pasakas Net Photos Facebook

Category Dzeja Poetry
Category Dzeja Poetry

Homework Lv Arhivs Krievu Valoda 4 12 Klases Lpp 65
Homework Lv Arhivs Krievu Valoda 4 12 Klases Lpp 65

Klaja Laists Tresais Jana Vadona Dzejas Krajums Klusuma Forma
Klaja Laists Tresais Jana Vadona Dzejas Krajums Klusuma Forma

Uzdevumi Html
Uzdevumi Html


0 Response to "Dzejolis Par Valodu"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel